Minőségbiztosítás

 

     Fogászati rendelőnk kiemelt hangsújt fektet a minőségi, megbízható szolgáltatásra, a folyamatos fejlődésre, ezért kidolgoztuk, bevezettük és fenntartjuk az MSZ EN ISO 9001:2009 minőségirányítási rendszert, amelyet a az ÉMI TÜV-SÜD tanúsított.

     A minőségirányítási rendszerünk alapozza meg fogászati rendelőnk felelős működését, szolgáltatásunk magas színvonalát és folyamatos fejlődésünket.

 

Minőségpolitika

 

        Az Apatitdent Kft. legfőbb céljának tekinti a tevékenységi körébe tartozó feladatok hazai, de akár nemzetközi minőségi követelményeket is kielégítő ellátását. Személyzetünk folyamatosan arra törekszik, hogy az egészségügyi szolgáltatásainkat igénybevevő személyek megfelelő ellátásban részesüljenek és elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal.
        Fontosnak tartjuk, hogy munkatársaink képzettségével és a rendelő fogászati berendezéseivel magas szintű, hatékony betegellátást nyújtsunk méltányos időn belül és megfizethető áron, beleértve a pontos, gyors és rugalmas protetikai ügyintézést.
        A rendelő vezetője a minőségi munka elkötelezettje. Ennek bizonyítására bevezette az MSZ EN ISO 9001:2015 minőségirányítási rendszert, működteti és gondoskodik annak folyamatos fejlesztéséről, a követelményeknek való megfeleléséről és eredményességéről. Ehhez biztosítja a szükséges erőforrásokat.
        Szolgáltatásainkat az etikai és a jogi normák betartása mellett, a személyes szükségletek lehetőség szerinti figyelembevételével, a legjobb szaktudás szerint nyújtjuk.
        Pácienseink részére biztosítjuk a kultúrált, kényelmes és biztonságos rendelői környezetet.
        Szolgáltatásunkat folyamatosan fejlesztjük az ellátást biztosító munkatársak képzettsége, a minőségirányítási rendszer, berendezéseink, anyagaink valamint tárgyi eszközeink és infrastruktúránk tekintetében.
        Az ellátás fontos minőségi követelményének tekintjük a rövid előjegyzési-, vizsgálatra várakozási- és protetikai időt, melyet ésszerű szervezéssel, informatikai támogatással és átgondolt beszállítói szerződésekkel valósítunk meg.
        A fogászati beavatkozásokat megfelelő higiéniai körülmények és sugárvédelem mellett végezzük.
        A jelen technika eszközeinek alkalmazásával segítjük pácienseinknél betegségük és tervezett beavatkozásaink megértését és a megelőzést.
        Figyelmet fordítunk betegeink megfelelő tájékoztatására, a betegek személyes és betegséggel kapcsolatos adatainak védelmére, továbbá a beteg-diszkréció optimális biztosítására.
        Szívesen fogadunk visszajelzést betegeinktől, - az esetleg előforduló - panaszokat legrövidebb időn belül kivizsgáljuk.
        Minőségirányítási rendszerünk üzemeltetése és szolgáltatás nyújtásunk közben kiemelten kezeljük a tevékenységeinkkel kapcsolatos kockázatok megismerését és azok racionális kezelését.
        Minőségpolitikánkat rendelőnkben közzé tesszük, munkatársainkkal, partnereinkkel megismertetjük, hogy az érintettek személyes tudásukkal, felelősségükkel és pozitív hozzáállással járuljanak hozzá a minőségirányítási rendszer működésén keresztül az Apatitdent Kft. sikeréhez.

Budapest, 2017. November 1.